23 maj 2013

Nya knappar :))



Jag har en kofta jag tycker jättemycket om. Den är så skön och jag tycker att den passar till allt. Det tycker inte min familj, dom tycker den är töntig:-) Det är en helt vanlig vit bomullskofta så jag förstår inte vad som är töntigt med den så jag använder den ialllafall. Men jag har tänkt byta knappar på den. Jag fastnade för dom här kaffekopparna :) Man kan ju hoppas att familjen tycker att det blir ett lyft för koftan. Ni ska få se koftan i ett senare inlägg när jag sytt på knapparna.

7 kommentarer:

  1. Meeen vilka sköna knappar. Var hittade du dom?

    SvaraRadera
  2. Hur läckra som helst :))) Ha det gott. Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Ljuvliga! Var kan man hitta dem? :D

    SvaraRadera
  4. Va`roligt att ni också tyckte om knapparna :)
    Jag har köpt dom i en liten affär som säljer och reparerar symaskiner i Jönköping. Jag vet inte vad den heter men den ligger nära järnvägsstation om ni skulle ha vägarna förbi.

    SvaraRadera
  5. Jönköping ligger lite långt bort... Synd. Hade hoppats på nätet. :0)

    SvaraRadera
  6. Alltså familjen, det är inte alltid de fattar... :)

    SvaraRadera
  7. Undrar om man kallade den nåt annat än kofta, då kanske den fick en air av mer trendighet runt sig! Men familjen, huuh, dom har konstiga åsikter ibland, det viktigaste är man stortrivs. Men knapparna kan nog göra susen! Dom var otroligt söta!
    Agneta kram

    SvaraRadera