12 juli 2013

Massor av inspiration!!!! Sticktidningar :))


Jag har ordnat lite semesterläsning - det måste man ju ha. Mina absoluta favvotidningar är  MbyM, Kreativ stickning och Stickmagasinet. Jag tänkte att jag skulle dela med mig till övriga familjen så jag bad dom kolla igenom tidningarna och se om det var något dom ville ha. Dom brukar inte kasta sig över tidningarna direkt men ibland kikar dom i dom. Döm om min förvåning men äldsta dottern hade verkligen suttit och gått igenom alla tidningarna, hon kom nämligen med dom och sa - Jag har vikt hörnet på dom grejorna jag kan tänka mig att du gör åt mig. Jag blev superglad :))  Det var inte två eller tre tröjor hon ville ha utan minst 10 stycken. Här nedanför ser ni några grejor hon önskar. Något måste jag försöka göra åt henne eller hur?






Jag tycker faktiskt också att dom är riktigt snygga och vissa ser hur roliga ut som helst att göra :))

3 kommentarer:

  1. Håller med om att de ser jättemysiga ut. Det ser jag fram mot att följa.

    SvaraRadera
  2. Kul med beställningar från barnen - den första och sista viker jag hörnet för ;)

    SvaraRadera
  3. Så himla snygga modeller ! Extra kul när barnen vill ha :) Ha det gott / Anna

    SvaraRadera