7 jan. 2014

Stickad kofta med flätor till sonen på G....




Nu börjar det att närma sig slutet på den stickade koftan till min son, den har varit jätterolig att göra. Nu håller jag på med framkanten och kragen, jag gör inte riktigt som i mönstret. Han ville att kanten skulle vara likadan hela vägen. 


Vi har varit och köpt knappar också, han visste precis vad han ville ha`och jag tyckte faktiskt likadant som honom. Hoppas att jag får ta några bilder på koftan när han har den på sig när den blir klar.

4 kommentarer:

  1. Den ser verkligen fin och skön ut den tröjan. Du är bara så himla duktig.
    Hoppas det blir bild med modell!

    SvaraRadera
  2. Jag håller tummarna för att du får ta bilder när den är klar! Den ser jättefin ut så här långt i alla fall! :-)

    Ja det gott! /Blenda

    SvaraRadera
  3. Suck, menar givetvis HA det gott!!!

    SvaraRadera
  4. Blir ju jättesnygg och kommer att passa perfekt med knapparna!

    SvaraRadera