9 sep. 2013

Nybörjarkurs i stickning och virkning :)

Då har jag haft min första nybörjarkurs i stickning och virkning och så här såg det ut innan alla kom. Jag hade tagit med mig lite garn, stickor, virknålar och lite olika saker jag har stickat och virkat. Ann Helen hade gjort så... mysigt i salongen :)))









Jag hade en jätte trevlig kväll och jag tror att dom andra hade det också. Dom var jätte flitiga kämpade på hela kvällen med att få till sina mössor och mormorsrutor. Jag längtar till nästa söndag!!


5 kommentarer:

  1. Så roligt, synd att jag inte bor i närheten, för det tror jag inte att jag gör. Verkar jättetrevligt!
    Och en riktigt bra instruktör har alla fått!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  2. Ser mysigt ut och hade gärna varit med.. trots att jag "kan" sticka :) /Ulrika

    SvaraRadera
  3. Så kul!! Hoppas vi får se några resultat av allt fint som ska skapas :))) Anna

    SvaraRadera
  4. Jag längtar oxå!!!! Så himla kul�� och du är jätte inspirerande och tydlig när du guidar oss i denna värld�� // Ann Helen

    SvaraRadera
  5. Men, vad roligt att hålla i kurs, och inspirera andra att komma igång med skapandet! :D

    SvaraRadera